
4 tipy na netradiční reklamní kanály: které stojí za to vyzkoušet?
V dnešním digitálním světě již existuje mnoho reklamních platforem, jejichž prostřednictvím mohou inzerenti oslovit potenciální zákazníky. Jejich počet je skutečně rozsáhlý. Existují však i takové, které jsou méně známé. Tyto platformy všichni dobře známe, ale jejich reklamní potenciál nevyužíváme tak často jako reklamní giganty Facebook, Instagram nebo Google. Viz . přehled těchto méně tradičních reklamních nástrojůkteré vám pomohou zvýšit šance na to, aby se vaše sdělení dostalo k cílové skupině.
Spotify
Populární platforma pro streamování hudby, která má více než 345 milionů aktivních uživatelů po celém světě, nabízí také streamování hudby zdarma. Uživatelé, kteří neplatí za svůj účet, jsou vystaveny různým typům reklamního obsahu. To z něj činí skvělý nástroj pro umělce, ale i pro samotné značky.
Spotify nabízí několik reklamních formátů. Nejčastěji používaný je bezkonkurenční zvuková reklamakterá vám umožní prezentovat vaše reklamní sdělení relevantní cílové skupině pomocí zvukových formátů nebo voiceoveru.
Tento typ reklamy by měl být začleněn do mediálního mixu, aby podpořil vaše reklamní kampaň nebo budování povědomí o značce. Tato platforma také poskytuje možnost bannerové nebo nepřeskočitelné videoreklamy. Díky ní můžete oslovit lidi, kteří mají právě otevřenou aplikaci s vaším obsahem.
Snapchat
Před několika lety zaznamenal Snapchat na Slovensku raketový růst. Ten mírně zpomalil TikTok, který nabízí podobné využití sociální sítě, ovšem s tím rozdílem, že fotografie a videa na Snapchat automaticky zmizí po zobrazení.
Ani to však uživatele od používání této sociální sítě zcela neodradilo. Podle nejnovější údaje ho používá jen o něco více než 6 % Slováků mladších 26 let. Ale to je výhoda – konkurence je poměrně malá. Díky tomu je také reklama levnější než na zavedených sociálních sítích.
Mezi oblíbené interaktivní reklamní formáty patří čočky rozšířené reality nebo Filtrykteré pomáhají zvyšovat povědomí o značce, ale také mohou návštěvníky přesměrovat na váš web. webové stránky.
Dalším netradičním reklamním kanálem je Pinterestkterá funguje jako vizuální sociální síť pro obrázky a videa. Pokud je váš produkt, služba nebo značka vhodná k prezentaci pomocí pěkné vizualizace nebo fotografie, rozhodně stojí za vyzkoušení. Může být ideální pro designová nebo architektonická studia či módní značky, dekorativní výrobky, ale i spotřební zboží.
Potenciál této sociální sítě je však mnohem větší, a to díky tomu. Pinterest Ads. Mezi oblíbené formáty patří sponzorované “špendlíky”což jsou v podstatě sbírky fotografií a videí, které mohou obsahovat váš produkt nebo službu. Díky pokročilému cílení a kreativním možnostem je tato platforma vhodným kandidátem pro vaše reklama na sociálních sítích.
Adcolony
Tento nástroj se zaměřuje především na mobilní reklamy. Adcolony umožňuje inzerentům cílit jejich reklamy přímo v mobilních hrách prostřednictvím interaktivních formátů. Oblíbené formáty jsou reklamy ve hřekteré se zobrazují během hraní hry a váš produkt nebo služba mohou být během této herní doby zapojeny kreativním a interaktivním způsobem.
Odměněné video je neprolomitelný formát, ve kterém jsou uživatelé odměňováni za zobrazení reklamy. Ať už ve formě herních žetonů nebo jiných vylepšení herních zážitků. Dynamické koncové karty vtáhnou uživatele do samotné reklamy díky své interaktivitě.
Vyplatí se na nich inzerovat?
Ačkoli tyto platformy nemohou konkurovat tradičním reklamním kanálům a zajistit stejně masivní dosah, v marketingová strategie některých značek mají své místo. Je to prostředí s minimem konkurenčních inzerentů, které nabízí levný mediální prostor a možnost oslovení. nové cílové skupiny. Proto slouží spíše jako doplnění a oživení vhodně nastaveného mediálního mixu. a ne jako hlavní propagační kanál.
Chcete-li zjistit, zda i váš produkt, služba nebo značka splňují podmínky pro inzerci na těchto platformách, kontaktujte nás a společně se na to podíváme.
![]() |
![]() |
© MONKEYMEDIA 2022 |
---|---|---|