Seo optimalizace

Jsme specialisté na SEO optimalizaci

SEO je zkratka pro search engine optimization. Do češtiny se překládá jako optimalizace pro vyhledávače a jde o postupy, metody a strategie, které vám pomohou dostat se na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání. Tím se zvýší viditelnost vašich webových stránek ve vyhledávačích pro zadané klíčové slovo.

SEO Iceberg

je koncept, který ilustruje rozdíl mezi viditelnými a neviditelnými aspekty SEO. Viditelné akce jsou ty, které návštěvníci webu přímo vidí nebo si jich všimnou, zatímco neviditelné akce jsou technické a strategické činnosti, které podporují celkový výkon webu, ale nejsou na první pohled zřejmé.

Viditelné úkony

Obsah webových stránek

  • Kvalitní a poutavé texty, které odpovídají na otázky uživatelů.
  • Optimalizace klíčových slov v textech, nadpisech a podnadpisech (H1, H2, H3…).
  • Relevantní a aktuální příspěvky na blogu nebo články.

Design a UX (User Experience)

  • Reaktivní design přizpůsobený mobilním zařízením.
  • Přehledná navigace na webu.
  • Atraktivní vizuální obsah (obrázky, videa).

Metadata

  • Poutavé a relevantní metanázvy a popisy, které lákají ke kliknutí.
  • Optimalizace nadpisů a podnadpisů na stránce.

Interní propojení

  • Jasné a intuitivní interní odkazy mezi podstránkami webu.
  • Používání relevantních anchor textů (popisů odkazů).

Viditelné zpětné odkazy (backlinks)

  • Spolupráce s blogy, webovými stránkami a mediálními platformami, které na vás odkazují.

Technické aspekty

Off-page SEO (back-end)

  • Budování důvěryhodných zpětných odkazů (link building).
  • Sociální signály a zmínky o vaší značce na internetu.

Analýza a monitoring

  • Ke sledování výkonu webu používáme nástroje, jako je Google Analytics a Google Search Console.
  • Monitorování organické návštěvnosti, pozic v SERP (Search Engine Results Pages) a konverzí.

Struktura URL

  • Optimalizace URL adres pro lepší čitelnost a použitelnost.
  • Používání klíčových slov v URL adresách.

Práce s daty

  • A/B testování pro optimalizaci prvků CTA (call-to-action) a obsahových prvků.
  • Sledování chování uživatelů na stránce (bounce rate, doba strávená na webu).

Technické SEO

  • Rychlost načítání stránek – optimalizace kódu, obrázků a používání mezipaměti.
  • Zabezpečení certifikátem HTTPS.
  • XML mapa stránek pro správné indexování vyhledávači.
  • Soubor Robots.txt pro kontrolu indexování.

Sémantické SEO

  • Optimalizace pro vyhledávače na základě kontextu a záměru uživatele, nikoli pouze klíčových slov.
  • Implementace strukturovaných dat (schema markup), která pomáhá vyhledávačům lépe porozumět obsahu.

Indexace a crawl budget

  • Nastavení správných kanonických odkazů pro zabránění duplicitnímu obsahu.
  • Optimalizace crawl budgetu tak, aby vyhledávače efektivně indexovaly relevantní stránky.

Obsah webových stránek

  • Kvalitní a poutavé texty, které odpovídají na otázky uživatelů.
  • Optimalizace klíčových slov v textech, nadpisech a podnadpisech (H1, H2, H3…).
  • Relevantní a aktuální příspěvky na blogu nebo články.

Design a UX (User Experience)

  • Reaktivní design přizpůsobený mobilním zařízením.
  • Přehledná navigace na webu.
  • Atraktivní vizuální obsah (obrázky, videa).

Metadata

  • Poutavé a relevantní metanázvy a popisy, které lákají ke kliknutí.
  • Optimalizace nadpisů a podnadpisů na stránce.

Interní propojení

  • Jasné a intuitivní interní odkazy mezi podstránkami webu.
  • Používání relevantních anchor textů (popisů odkazů).

Viditelné úkony

Viditelné zpětné odkazy (backlinks)

  • Spolupráce s blogy, webovými stránkami a mediálními platformami, které na vás odkazují.

Off-page SEO (back-end)

  • Budování důvěryhodných zpětných odkazů (link building).
  • Sociální signály a zmínky o vaší značce na internetu.

Struktura URL

  • Optimalizace URL adres pro lepší čitelnost a použitelnost.
  • Používání klíčových slov v URL adresách.

Technické SEO

  • Rychlost načítání stránek – optimalizace kódu, obrázků a používání mezipaměti.
  • Zabezpečení certifikátem HTTPS.
  • XML mapa stránek pro správné indexování vyhledávači.
  • Soubor Robots.txt pro kontrolu indexování.

Indexace a crawl budget

  • Nastavení správných kanonických odkazů pro zabránění duplicitnímu obsahu.
  • Optimalizace crawl budgetu tak, aby vyhledávače efektivně indexovaly relevantní stránky.

Technické aspekty

Analýza a monitoring

  • Ke sledování výkonu webu používáme nástroje, jako je Google Analytics a Google Search Console.
  • Monitorování organické návštěvnosti, pozic v SERP (Search Engine Results Pages) a konverzí.

Práce s daty

  • A/B testování pro optimalizaci prvků CTA (call-to-action) a obsahových prvků.
  • Sledování chování uživatelů na stránce (bounce rate, doba strávená na webu).

Sémantické SEO

  • Optimalizace pro vyhledávače na základě kontextu a záměru uživatele, nikoli pouze klíčových slov.
  • Implementace strukturovaných dat (schema markup), která pomáhá vyhledávačům lépe porozumět obsahu.

SEO Iceberg

je koncept, který ilustruje rozdíl mezi viditelnými a neviditelnými aspekty SEO. Viditelné akce jsou ty, které návštěvníci webu přímo vidí nebo si jich všimnou, zatímco neviditelné akce jsou technické a strategické činnosti, které podporují celkový výkon webu, ale nejsou na první pohled zřejmé.

Proč je SEO důležité?

Více než 75 % návštěvníků internetu se nikdy nedostane na druhou stránku výsledků vyhledávání. Investicí do SEO zajistíte, že vaše firma bude mezi prvními, což zvýší návštěvnost a potenciálně i prodej. Tvrzení poukazuje na to, že většina lidí si ve vyhledávači prohlíží pouze první stránku výsledků (SERP – Search Engine Results Page).

SEO po vypnutí

PPC po vypnutí

Proč je tato statistika důležitá?

Pokud se váš web nachází na druhé nebo třetí stránce, je pravděpodobnost, že vás uživatelé objeví, velmi nízká.
To potvrzuje důležitost optimalizace pro první stránku, což také znamená větší zájem o obsah a vyšší šance na prodej.

Staňte se jedním z našich spokojených klientů i vy