Blog


Případová studie Kannabi: jak jsme se postarali o jedinečnou identitu značky a posunuli ji na novou úroveň?

Společnost Kannabi přišla v roce 2018 na trh s jedinečným produktem – konopným mlékem s CBD. Rychle se stalo hitem, věnovala mu pozornost i významná média. Objevilo se ve Startovači nebo Refresheru a prodeje rostly. I přes úspěch se však majitel Marek rozhodl vydat trochu jinou cestou. A právě tady začala spolupráce s námi.

Konopné mléko je rozhodně zajímavý produkt, ale Markova klientka viděla větší potenciál v CBD olejích. Ty jsou v dnešní době velmi trendy a trh je jimi stále více nasycen. Uspět na něm může být náročné, takže jsme se museli postarat o jedinečnou identitu značky, která by vyčnívala z davu.

Identita značky a specifické barvy

Jedním z našich hlavních úkolů bylo inovovat identitu značky a navrhnout obaly produktů spolu s etiketami na lahvičkách s CBD olejem. Rozhodli jsme se pro zemité pastelové barvy, které jsou dnes IN, ale zároveň představují přírodu. Vytvořili jsme tak jakési spojení se samotnými CBD oleji, které jsou 100% přírodní, bez přidané chemie. Vybrané odstíny navíc dodávají krabicím prémiový vzhled.

Aby zákazník získal přidanou hodnotu, jsou krabice vybaveny magnetickým uzávěrem a jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů. Etikety na lahvích jsme navrhli zcela v souladu s identitou značky a základními barvami značky. Zvolili jsme jednoduchý, ale moderně vypadající design.

Jako součást identity značky jsme navrhli také atraktivní design vizitek a letáků.

Nové webové stránky s minimalistickým designem

Pro klienta jsme vytvořili zcela nový web, kde jsme dbali na optimalizaci prvků UX a UI. Jakmile zákazník otevře webové stránky, je vtažen do děje interaktivním designem s pohyblivými prvky. Kladli jsme důraz na minimalismus, jednoduchost a intuitivnost, aby zákazník hned našel, co potřebuje.

Hned po otevření domovské stránky se potenciální zákazník dozví základní informace o produktové řadě, hlavních výhodách a samotné společnosti Kannabi . Použili jsme prvky, které ho vybízejí ke konverzi. Vzdušnost stránek umocňuje jemné pozadí v kombinaci s tradičními pastelovými barvami značky. Text jsme přizpůsobili minimalistickému designu stránek a optimalizovali jej tak, aby zákazníkovi přinesl všechny potřebné informace stručným a zároveň atraktivním způsobem.

Inovativní funkce pro lepší zážitek

Samozřejmě nezůstalo jen u designu. Zapracovali jsme také na moderních funkcích, které ocení jak zákazník, tak provozovatel webu.

Pro zvýšení míry konverze jsme přidali funkci, která automaticky ukládá produkty do košíku i pro neregistrované zákazníky. Když tedy odejde a vrátí se později, bude je mít stále připravené k dokončení objednávky. Zákazníkům jsme také dali možnost se zaregistrovat, aby měli své osobní údaje uložené pro budoucí nákupy.

Jednou z inovativních funkcí je možnost platit Bitcoinem nebo Dogecoinem. Do prostředí webové administrace jsme integrovali moderní rozhraní pro sledování minulých a aktuálních objednávek, což výrazně šetří čas a zvyšuje přehlednost.

V inovativním projektu Kannabi vidíme velký potenciál a těšíme se na všechny budoucí úspěchy. Pokud chcete i vy posunout svou značku na vyšší úroveň, rádi vám pomůžeme. Stačí nás kontaktovat, rádi si vyslechneme váš příběh a navrhneme optimální řešení, které přinese výsledky!

 nextlevel@monkeymedia.sk  

   +421 910 954 999

© MONKEYMEDIA 2022


 nextlevel@monkeymedia.sk      +421 910 954 999 © MONKEYMEDIA 2022