
Klubovna jako marketingový nástroj? Tohle byste o něm měli vědět!
Málokterá sociální síť zaznamenala tak raketový vzestup jako Clubhouse. Ta se stala fenoménem hned po svém vstupu na trh a od té doby si získává příznivce po celém světě. Mezi nimi nechybí ani firmy, které ji využívají jako účinný marketingový nástroj.
Platforma byla spuštěna teprve před rokem. Byla založena v dubnu 2020, přesto trvalo několik měsíců, než se dostala do několika evropských zemí. Od té doby otřásá online světem, kde hraje stále důležitější roli. Jako uživateli vám nabízí perfektní příležitost, jak pomoci svému podnikání růst.
Jak Clubhouse funguje?
– platforma funguje jako prémiová audio-sociální síť.
– k dispozici pouze uživatelům starším 18 let
– uživatelem se můžete stát pouze na pozvání
– obdržíte pozvánku nebo si ji můžete zakoupit.
– Klubovna má místnosti, kde se vysílá
– můžete se kdykoli přesunout z jedné místnosti do druhé.
Výhodou je interaktivita
Vysílání v každé místnosti probíhá vždy v reálném čase. Clubhouse zatím nepřišel s možností nahrávání, což je jeho hlavní výhoda. Uživatelé se do vašeho vysílání zapojí pouze v přímém přenosu. Diskuzi obohatí o komentáře, otázky nebo vlastní příběh, čímž zvýší celkovou interaktivitu.
Prezentujte se ve vysílání
Živé vysílání obohacené o vysokou interaktivitu vám nabízí skvělou příležitost k prezentaci vašeho produktu nebo služby. Můžete je uživatelům podrobně ukázat a nechat prostor pro dotazy. Zároveň položíte základy nových obchodních vztahů a získáte mnoho kontaktů. Výhodou je také okamžitá zpětná vazba z první ruky na váš produkt.
Pokud se rozhodnete používat tuto sociální síť pro marketingové účely, rádi ji zahrneme do strategie sociálních médií, kterou pro vás vytvoříme. Vaše firma tak získá novou příležitost k růstu.
![]() |
![]() |
© MONKEYMEDIA 2022 |
---|---|---|