Delcomp – komplexní služby
Pro společnost Delcomp, která dováží exotické dřeviny ze zahraničí, vyrábí a montuje dřevěné terasy, fasády a doplňky, jsme zajistili komplexní služby spojené s přizpůsobením značky požadavkům moderních zákazníků. Pomohli jsme jí plně využít svůj potenciál a překonat silnou konkurenci.
Webové stránky
Marketingová strategie
Brandová identita
3D vizualizace
Logo manuál
Foto-produkce
Brand story video
Značka Delcomp má několik klíčových hodnot, které ji odlišují od konkurence. Abychom je našim klientům pomohli plně pochopit, rozhodli jsme se je představit v emotivním brand story videu.
Úkolem brand story videa je upoutat pozornost potenciálního zákazníka a vyvolat v něm silné emoce, díky nimž se mu značka Delcomp vryje do paměti. Tento dojem se nám podařilo vytvořit kombinací několika spotů, které jsme doplnili voiceoverem a hudebním podkladem. Jednotlivé scény videa odkazují na nejdůležitější hodnoty společnosti Delcomp – proměnu nemovitosti ve skutečný domov, spojení s přírodou, rodinu, individuální přístup a důraz na spokojenost zákazníka.
Responzivní webstránka
Vytvořili jsme rychlé a reaktivní webové stránky, které jsou optimalizované pro všechna zařízení. Kombinují jedinečný design s přehlednou strukturou a vyladěným UX. Jsou tak připraveny zvýšit míru konverze a správně prezentovat společnost Delcomp potenciálním zákazníkům.

Při návrhu webových stránek jsme použili reálné fotografie, ale také profesionální vizualizace, které vzbuzují emoce a představují individuální řešení společnosti Delcomp. Ty jsme doplnili barvami a ikonografií vycházející z brandové identity. Na základě analýzy trhu a požadavků zákazníků jsme navrhli rozvržení nabídky a jednotlivých prvků webu tak, aby klienti snadno našli to, co je zajímá. Realizovali jsme implementované projekty a několik strategicky umístěných prvků CTA, které motivují ke konverzi.
Barevné schéma Delcomp
Při navrhování barevného schématu jsme zohlednili hlavní činnosti společnosti. Na jejich základě jsme zvolili hnědou barvu jako dominantní. Přidali jsme bílou a odstíny černé, které vyjadřují exkluzivitu, stabilitu, čistotu a modernost.
„Mistr není ten, kdo dělá hodně, ale ten, kdo dělá dobře.“
Reklamní kampaně
Abychom společnost Delcomp odlišili od silné konkurence, navrhli jsme sadu kreativních reklamních kampaní. Při jejich tvorbě jsme pracovali s motivy exotických stromů, které jsou pro společnost charakteristické.
Kreativní titulky doplněné emotivními vizuály upoutají pozornost potenciálních zákazníků napříč různými kanály a značku Delcomp si snadno zapamatují. Jednotlivé kampaně na sebe navazují a oslovují cílovou skupinu ve všech fázích nákupního procesu.

Typografie
Typografie výrazně ovlivňuje to, jak zákazník vnímá značku. Zvolili jsme elegantní moderní písma, která působí uhlazeným dojmem.

Marketingová strategie
Klíčovou součástí naší spolupráce se společností Delcomp byl návrh marketingové strategie. V něm jsme definovali jednotlivé aktivity, jejichž prostřednictvím budeme schopni dosáhnout stanovených cílů a posunout značku na novou úroveň.
V marketingové strategii jsme definovali cílové skupiny na základě analýz trhu a samotné společnosti. Porovnali jsme klíčové silné a slabé stránky společnosti Delcomp a jejích hlavních konkurentů, abychom odhalili tržní příležitosti. V souladu s tím jsme navrhli komunikační strategii na dobu jednoho roku, v jejímž rámci jsme vytvořili několik kampaní. Rozdělili jsme je do několika fází podle toho, na jakou cílovou skupinu jsou zaměřené a co je jejich cílem. Součástí marketingové strategie byl také návrh strategie pro sociální sítě na dobu jednoho roku.
Brandová identita
Brandovou identitu Delcomp jsme pojali jako exkluzivní katalog, který definuje všechny klíčové atributy značky. Definovali jsme cíle a vizi společnosti, positioning, komunikátory, touchpointy, tón hlasu, cílové skupiny, slogan, písma, barevné schéma, logo a ikonografii. Na základě těchto prvků jsme mohli navrhnout webové stránky a další komunikační materiály tak, aby prezentace značky byla konzistentní.


Brandové logo
Logo společnosti Delcomp připomíná datla na stromě, přičemž tvar písmene D odkazuje na název společnosti. Jelikož se jedná o klíčový vizuální prvek značky, mírně jsme upravili jeho vzhled a přizpůsobili ho nové brandové identitě.
Definovali jsme několik variant loga a možností jeho použití, abychom zajistili konzistentní komunikaci za všech okolností.


Abychom mohli logo Delcomp používat v různých aplikacích, vytvořili jsme nejen samotný symbol, ale také logotyp.
3D vizualizace na míru
Prostřednictvím 3D vizualizací na webových stránkách společnosti Delcomp a v dalších komunikačních materiálech jsme mohli potenciálním zákazníkům představit vzhled jednotlivých produktů a realizací.
Při vytváření webu jsme neměli k dispozici kvalitní fotografie některých realizací, které jsou pro společnost Delcomp klíčové. Na základě dodaných podkladů jsme proto vytvořili profesionální vizualizace na míru. Ty jsou k nerozeznání od skutečných fotografií a detailně zobrazují jednotlivé produkty spolu s okolní kompozicí. Zákazník si tak může jednodušeji představit, jak budou řešení vypadat ve skutečnosti.
Profesionální foto produkce
Delcomp je rodinná firma s přátelskou atmosférou. Abychom o ní mohli informovat navenek, uspořádali jsme focení v ateliéru.
Profesionální fotografie týmu Delcomp pomáhají budovat důvěru potenciálních zákazníků a je možné je použít v různých prezentačních materiálech.
POJĎME SI PROMLUVIT O VAŠEM PROJEKTU
Svěřte se do rukou profesionálů a posuňte svůj projekt na vyšší úroveň.
Chceme být vaší jedničkou v pokroku.
POJĎME SI PROMLUVIT O VAŠEM PROJEKTU
Svěřte se do rukou profesionálů a posuňte svůj projekt na vyšší úroveň.
Chceme být vaší jedničkou v pokroku.