Blog


Propagační video značky: Jak v zákaznících vzbudit emocionální vztah ke své značce?

Emoce. Jsou součástí našeho každodenního života a hrají klíčovou roli v mnoha oblastech. To platí i pro marketing a navazování kontaktů se zákazníky. Chcete-li se na trhu odlišit od konkurence, musí vaše značka vyniknout. Toho lze dosáhnout také prostřednictvím emocionálního spojení.

Jak v zákaznících vzbudit emocionální vztah ke své značce? Není to žádná věda, jen je důležité vytrvat a být konzistentní. Existuje řada způsobů, jak u zákazníků vyvolat emoce. Může to být sdílení obsahu o vaší značce na sociálních sítích, začlenění personalizace nebo projevení zájmu o vaše zákazníky.

Vytváření videí je však stále považováno za nejúspěšnější způsob, jak u zákazníků vyvolat emocionální spojení. Statistiky ukázaly, že až 90 % společností uvádí, že propagační video značky zvýšilo povědomí o značce u jejich publika.

Věděli jste, žeOdpověď: Až 62 % vyhledávání na Googlu zahrnuje výsledky videa? Je to první věc, kterou lidé vidí, a základ, na jehož základě mohou lépe poznat vaši značku.

Co je to propagační video značky?

Nejprve si povězme, co to vlastně propagační video značky je a proč se používá. V překladu se jedná o propagační video vaší značky. Vzhledem k tomu, že konkurence je v dnešní době tvrdá a značky si navzájem konkurují, je důležité na trhu vyniknout a získat pozornost svého publika. Proto se mnoho společností rozhoduje pro natočení propagačního videa značky. Dávají mu přednost před jinými formami reklamy, aby oslovily publikum způsobem, který text nedokáže vyjádřit. Značkové promo video je klíčovou součástí kvalitního marketingu. Upoutá pozornost publika a ukáže lidem hodnotu, kterou pro ně společnost má.

Vyšší konverze a prodeje

Mnoho společností nemá propagační video značky z toho důvodu, že se bojí náročného procesu jeho tvorby. Ve skutečnosti však nejde o nic složitého, jen je důležité vyhradit si na něj čas navíc. Z dlouhodobého hlediska se to však rozhodně vyplatí. Obrovskou výhodou vytvoření propagačního videa značky jsou vyšší konverze a prodeje. Dokonce pokud při tvorbě webupřemýšlíte o zařazení produktového videa na vstupní stránku, můžete díky tomu zvýšit konverze až o 80 %.

Na co myslet při vytváření propagačního videa značky?

Není propagační video jako propagační video. Pokud chcete, aby vám přineslo dlouhodobou návratnost investic, zvýšilo povědomí o vaší značce a přineslo větší emocionální spojení se zákazníky, budete muset předem investovat více. Především více času. To jsou klíčové prvky, které byste při tvorbě propagačního videa značky rozhodně neměli vynechat.

Přitažlivost je klíčová

Mějte na paměti, že cílem propagačního videa značky není dlouhé video, které podrobně popisuje vaši značku. Proto je upoutávka důležitá – může zákazníky okamžitě zaujmout a oslovit je, aby video zhlédli celé, až do konce. Při střihu neváhejte použít rychlé střihy, chytlavé zvukové nebo vizuální prvky nebo přidat do videa titulky.

Ideální délka videa

Statistiky uvádějí, že člověk dokáže udržet pozornost u jednoho videa v průměru 10 sekund. To je čas, který máte jako firma na to, abyste si se zákazníkem vytvořili emocionální vztah. Videa o společnosti by měla mít maximálně 1 – 2 minuty a videa o produktech nebo službách maximálně 60 – 90 sekund.

Zaměření na cílovou skupinu

Je pochopitelné, že byste rádi ukázali propagační video své značky všem, ale v tomto případě se může stát, že nakonec nikoho nezaujmete. Proto si předem vyberte cílovou skupinu. To by mělo být součástí vaší marketingové strategie. Tak zjistíte, kdo by mohl mít o vaši značku potenciální zájem. Nezapomeňte se zaměřit na společné zájmy, chování nebo demografické údaje.

NezapomeňteÚspěšné společnosti definují své cílové skupiny na základě věku, pracovních rolí, pohlaví, problémů, preferencí a dlouhodobých cílů.

Získejte zpětnou vazbu

Než zveřejníte propagační video své značky, zvažte jeho otestování. Přehrajte ho přátelům, požádejte je, aby se na vaše video podívali, a oni vám na základě toho poskytnou zpětnou vazbu. Neváhejte oslovit také marketingové specialisty, kteří vám jasně řeknou, co byste měli ve svém videu zlepšit. Rozhodně je to lepší než vydat propagační video značky, které má jasně viditelné nedostatky.

Nezapomeňte propagovat

Pokud se chystáte nechat vytvořit propagační video značky, pravděpodobně není nutné, abyste ho od začátku sponzorovali. Rozpočet si určíte sami, ale rozhodně se vyplatí investovat více. Zvýšíte tím šanci, že se dostane před lidi, kteří by o něj mohli mít potenciální zájem.

Nezapomeňte na propagaci na sociálních sítích – Facebook, Instagram a LinkedIn. V ideálním případě byste také měli umístit propagační video své značky na své webové stránky nebo na YouTube. Jednoduše řečeno, využijte všech dostupných možností, abyste zvýšili své šance na úspěch.

NezapomeňteOdpověď: Při propagaci své značky byste si neměli nechat ujít žádnou příležitost navázat kontakt s potenciálními zákazníky. Proto neváhejte zveřejnit propagační video na svých webových stránkách nebo firemním blogu.

Chcete také profesionální propagační video, které zvýší emocionální spojení se zákazníky, konverze, prodej a povědomí o značce? My v Monkeymedia se postaráme o vytvoření videa, které vás na trhu předběhne před konkurencí a vyvolá ve vašich zákaznících ty správné emoce.

 nextlevel@monkeymedia.sk  

   +421 910 954 999

© MONKEYMEDIA 2022


 nextlevel@monkeymedia.sk      +421 910 954 999 © MONKEYMEDIA 2022