
5 častých chyb při nastavování reklam na Facebooku
Vytvořit vizuálně poutavou reklamu s jasným sdělením nestačí. Ve většině případů je to jen polovina úspěchu a bez správného nastavení nepřináší očekávané výsledky.
Facebook nabízí stále více nástrojů, které vám pomohou dostat vaše reklamy k uživatelům, pro které jsou určeny. S přibývajícími možnostmi však přibývá i chyb, kterých se můžete při jejich nastavování dopustit. Každá z nich vás může stát stovky nových návštěvníků.
1. Propagace prostřednictvím Boost Post
Reklamu na Facebooku můžete nejefektivněji propagovat prostřednictvím účtu Business Manager. Pouhá propagace pomocí nástroje “Promote Post” nenabízí další funkce, které pomohou reklamu lépe zacílit.
2. Neurčitá cílová skupina
Pokud při nastavení reklamy nezadáte přesnou cílovou skupinu, příspěvek se zobrazí uživatelům, které vůbec neosloví. Váš dosah může být sice velký, ale šance na přilákání nových návštěvníků se skutečným zájmem o vaši službu nebo produkt výrazně klesá.
3. Příliš úzká cílová skupina
Definování konkrétní cílové skupiny nebude přínosné, pokud vsadíte na příliš omezené publikum. To má tendenci skončit častým zobrazováním reklamy, které může vyvolat negativní postoj k příspěvku.
4. Špatné načasování reklamy
Časté zobrazování negativních postojů uživatelů můžete ovlivnit tím, že je správně načasujete na určitou denní dobu. Jednou z hlavních chyb je, že reklama běží nonstop, čímž ztrácí na atraktivitě.
5. Grafika nepřizpůsobená Facebooku
Facebook má vlastní požadavky na grafiku reklam. Mnozí uživatelé doporučené rozměry nedodržují, což vede k vizuálně nevhodnému ořezávání nebo vykreslování obrázků a videí.
Reklamy na Facebooku jsou skvělým propagačním nástrojem, který přiláká spoustu zákazníků bez velkých investic. Naučit se pracovat s reklamami na Facebooku však vyžaduje čas a praxi. Ten získáte s našimi online marketingovými službami, které pomohou vaší reklamní kampani k úspěchu.
![]() |
![]() |
© MONKEYMEDIA 2022 |
---|---|---|