
4 TOP trendy elektronického obchodování pro rok 2021, které vás zaujmou
Elektronický obchod přináší každý rok nové trendy. I v roce 2021 se setkáte s několika aktuálními novinkami. Do hry vstoupí i několik vylepšení nástrojů, které se osvědčily v předchozích obdobích.
První z očekávaných hlavních trendů prokazuje svůj vliv na vývoj“ecommerce ” již od začátku roku. Díky nim budou moci online prodejci navázat na rekordní rok 2020, kdy e-commerce zažila obrovský boom. Tato expanze bude pokračovat i v následujících měsících.
1. Další rozmach ekologických eshopů
Udržitelnost byla jedním z hlavních témat již v loňském roce. V roce 2021 se s ním budete setkávat ještě častěji. Do konce roku můžete očekávat příliv reklam na nové eshopy nabízející nejžhavější zelené novinky.
2. Znovuobchodování na vzestupu
S udržitelností se do popředí dostává také “recommerce”. Rostoucí zájem o nákupy z druhé ruky však nemusí souviset pouze s větším důrazem na ekologičtější nákupní zvyklosti. Za nárůstem počtu e-shopů prodávajících knihy nebo oblečení z druhé ruky může být také ekonomický dopad probíhající koronární krize.
3. Více nakupování na tržištích
Nákup z druhé ruky boduje hlavně na “tržištích”. Online tržiště nabízejí pestrý seznam produktů z několika oblastí najednou, což výrazně zvyšuje celkový zážitek z nakupování. Jako prodejce máte možnost oslovit větší počet zákazníků.
4. Dodání do 24 hodin
Tlak na rychlé zpracování objednávek stále roste. Internetoví prodejci proto budou i nadále používat metody, které zajistí, že objednané zboží dostanete do 24 hodin. Díky tomu se očekává větší úspěch eshopů, které nabízejí doručení ve stejný den.
Nejnovější hlavní trendy v elektronickém obchodování ovlivní každého online prodejce. Vaším úkolem je přizpůsobit se jim a vytěžit z nich maximum pro své podnikání. Společně najdeme optimální řešení a nastavíme účinnou marketingovou strategii, která vám pomůže zvýšit prodeje. Stačí nás kontaktovat!
![]() |
![]() |
© MONKEYMEDIA 2022 |
---|---|---|