365 banka

Návrh marketingu na sociálních sítích pro 365 banku

Vytvořili jsme kreativní obsah pro sociální sítě 365 banky,
do kterého jsme začlenili jedinečné
grafické prvky a titulky.

Marketing na sociálních sítích
Plán obsahu
Strategie pro sociální sítě
Social care

Návrh příspěvku – Bezplastový účet

Jedním z největších moderních trendů v bankovním sektoru je snaha o snížení zátěže na životní prostředí. 365 banka se rozhodla nabídnout svým klientům unikátní bezplastový účet, který je šetrný k životnímu prostředí. Abychom ji zviditelnili, navrhli jsme kreativní příspěvek pro sociální sítě, který netradičním způsobem implementoval motiv plastů. Originální kreativa přispívá k odlišení 365 banky od konkurence a buduje svěží image, která oslovuje mladé lidi.

Popis příspěvku:

Plastům bude možná kvůli tobě smutno, ale naší planetě uděláš velkou radost! Díky bezplastovém účtu v 365 bance můžeš k ochraně životního prostředí jednoduše přispět i ty.

Barevné schéma kampaně

Důslednost komunikace sociálních sítích je klíčová. Proto jsme se při navrhování příspěvků řídili brandovou identitou značky a vizuální strategií 365 banky. Použili jsme módní barevné kombinace, které okamžitě upoutají pozornost, ale zároveň jasně definují značku.

Návrh příspěvku – Sběr plastových karet

365 banka zahájila CSR aktivitu, v rámci které na svých pobočkách sbírá platební karty a snaží se tak přispět ke snížení množství plastového odpadu. Navrhli jsme jedinečnou kreativu, jejímž cílem je vyjádřit, že život bez fyzické platební karty v dnešní digitální době nemusí být tak obtížný, jak by se mohlo zdát. Značku 365 bank jsme originálním způsobem začlenili i do titulku příspěvku.

Popis příspěvku:

Na první pohled to vypadá složitě, ale řešení je tak jednoduché!
Stačí používat účet s kartou od 365 v aplikaci a se svým plastovým dinosaurem
v peněžence se můžeš nadobro rozloučit!

Návrh příspěvku – Brand mission

Vytvořili jsme příspěvek na sociálních sítích, který souvisí s brand mission 365 banky – „S námi můžeš na peníze myslet méně“. V carouselu s několika bannery jsme ukázali, jaké zajímavé aktivity může člověk dělat místo nudných zařizování věcí v bance. Díky výraznému barevnému schématu a originální kreativě má příspěvek vysoký potenciál oslovit potenciální zákazníky a přitáhnout pozornost mladé cílové skupiny.

Popis příspěvku:

Změnit na: Život je příliš krátký na to, abys neustále přemýšlel o penězích.
Dělej raději věci, které tě opravdu baví. Digitální půjčku
si v aplikaci vyřídíš jen za 10 minut!

Strategie pro sociální sítě – srovnání s konkurencí

Abychom dokázali navrhnout úspěšné příspěvky na sociálních sítích a odlišit 365 banku od konkurence, provedli jsme podrobnou analýzu komunikace ostatních velkých bank působících na slovenském trhu. Vytvořili jsme seznam klíčových silných a slabých stránek, na jehož základě jsme byli schopni identifikovat nové příležitosti. Součástí průzkumu bylo také hodnocení chování zákazníků v tomto segmentu. Sledovali jsme, které příspěvky konkurence byly nejúspěšnější a naopak, o které lidé neměli zájem. Na základě těchto údajů jsme také mohli definovat přesnější komunikační strategii.

Modelový případ – social Care

Reakce na dotazy, stížnosti, ale i pochvaly v komentářích na sociálních sítích jsou důležitou součástí komunikace bank. Proto jsme navrhli originální koncept reakce na stížnosti zákazníků. Vytvořili jsme text, který přátelsky oslovuje komentátora a kreativním způsobem mění potenciální nevýhody ve výhody. Svým „tone of voice“ zapadá do komunikační strategie 365 banky, vyjadřuje úctu k zákazníkovi, osobní přístup a vyzařuje pozitivní emoce.

POJĎME SI PROMLUVIT O VAŠEM PROJEKTU

Svěřte se do rukou profesionálů a posuňte svůj projekt na vyšší úroveň.
Chceme být vaší jedničkou v pokroku.

POJĎME SI PROMLUVIT O VAŠEM PROJEKTU

Svěřte se do rukou profesionálů a posuňte svůj projekt na vyšší úroveň.
Chceme být vaší jedničkou v pokroku.