Návrh marketingu na sociálních sítích pro 365 banku
Vytvořili jsme kreativní obsah pro sociální sítě 365 banky,
do kterého jsme začlenili jedinečné
grafické prvky a titulky.
Marketing na sociálních sítích
Plán obsahu
Strategie pro sociální sítě
Social care

Návrh příspěvku – Bezplastový účet
Jedním z největších moderních trendů v bankovním sektoru je snaha o snížení zátěže na životní prostředí. 365 banka se rozhodla nabídnout svým klientům unikátní bezplastový účet, který je šetrný k životnímu prostředí. Abychom ji zviditelnili, navrhli jsme kreativní příspěvek pro sociální sítě, který netradičním způsobem implementoval motiv plastů. Originální kreativa přispívá k odlišení 365 banky od konkurence a buduje svěží image, která oslovuje mladé lidi.
Popis příspěvku:
Plastům bude možná kvůli tobě smutno, ale naší planetě uděláš velkou radost! Díky bezplastovém účtu v 365 bance můžeš k ochraně životního prostředí jednoduše přispět i ty.
Barevné schéma kampaně
Důslednost komunikace sociálních sítích je klíčová. Proto jsme se při navrhování příspěvků řídili brandovou identitou značky a vizuální strategií 365 banky. Použili jsme módní barevné kombinace, které okamžitě upoutají pozornost, ale zároveň jasně definují značku.


Návrh příspěvku – Sběr plastových karet
365 banka zahájila CSR aktivitu, v rámci které na svých pobočkách sbírá platební karty a snaží se tak přispět ke snížení množství plastového odpadu. Navrhli jsme jedinečnou kreativu, jejímž cílem je vyjádřit, že život bez fyzické platební karty v dnešní digitální době nemusí být tak obtížný, jak by se mohlo zdát. Značku 365 bank jsme originálním způsobem začlenili i do titulku příspěvku.
Popis příspěvku:
Na první pohled to vypadá složitě, ale řešení je tak jednoduché!
Stačí používat účet s kartou od 365 v aplikaci a se svým plastovým dinosaurem
v peněžence se můžeš nadobro rozloučit!



Návrh příspěvku – Brand mission
Vytvořili jsme příspěvek na sociálních sítích, který souvisí s brand mission 365 banky – „S námi můžeš na peníze myslet méně“. V carouselu s několika bannery jsme ukázali, jaké zajímavé aktivity může člověk dělat místo nudných zařizování věcí v bance. Díky výraznému barevnému schématu a originální kreativě má příspěvek vysoký potenciál oslovit potenciální zákazníky a přitáhnout pozornost mladé cílové skupiny.
Popis příspěvku:
Změnit na: Život je příliš krátký na to, abys neustále přemýšlel o penězích.
Dělej raději věci, které tě opravdu baví. Digitální půjčku
si v aplikaci vyřídíš jen za 10 minut!
POJĎME SI PROMLUVIT O VAŠEM PROJEKTU
Svěřte se do rukou profesionálů a posuňte svůj projekt na vyšší úroveň.
Chceme být vaší jedničkou v pokroku.
POJĎME SI PROMLUVIT O VAŠEM PROJEKTU
Svěřte se do rukou profesionálů a posuňte svůj projekt na vyšší úroveň.
Chceme být vaší jedničkou v pokroku.