Blog


Případová studie: Jak jsme pomohli nastartovat módní značku Marcus Darsen?

Odvětví módy je velmi nasycený trh a uspět na něm s novou značkou může být často náročné. Ale my v Monkeymedia máme rádi výzvy. Proto když přišla nabídka na spolupráci se slovenskou módní značkou Marcus Darsen, neváhali jsme ani chvíli. Díky našim komplexním řešením na míru jsme značce vtiskli tu správnou tvář a dosáhli našich cílů. Jak se nám to podařilo?

Stejně jako u každého z našich klientů jsme začali analýzou základních hodnot a cílů společnosti Marcus Darsen. Zhodnotili jsme trh a konkurenční prostředí a na základě toho jsme navrhli postup, jak dosáhnout stanovených cílů.

Kompletní identita značky a kolekce

Víme, že ve světě módy je důležité se odlišit. A to nejen samotnými výrobky, ale také způsobem komunikace. Proto jsme pro značku navrhli zcela novou vizuální identitu, která zahrnuje netradiční prvky.

“Lidé z Monkeymedia mi při vytváření identity značky doslova viděli do hlavy. Velmi dobře rozuměli základním hodnotám značky a díky svým rozsáhlým zkušenostem mi vždy ukázali jiný pohled na věc.” Marcus Darsen, generální ředitel společnosti

V souladu s vizuální identitou značky jsme navrhli také samotné kolekce. Dbali jsme na konzistentní styl a komunikaci, abychom vytvořili zapamatovatelný koncept, který přitáhne pozornost.

Fotografické kampaně

Jako jeden z hlavních pilířů naší komunikační strategie jsme zvolili fotografické kampaně. Při jejich výrobě jsme zvolili osvědčené postupy, které jsme přizpůsobili individuálním požadavkům klienta. Zastřešili jsme kompletní výrobu kampaní, od výběru vhodného ateliéru a modelek, přes scénář focení až po samotné zpracování a úpravu výstupů. Originální kampaně dokázaly účinně zaujmout cílovou skupinu a prezentovat základní hodnoty značky Marcus Darsen.

“Není snadné uspět v módním odvětví, ale díky účinným kampaním se nám podařilo prorazit.” Marcus Darsen, generální ředitel společnosti

Video kampaně

Rozhodli jsme se podpořit fotografickou kampaň a oživit ji unikátně zpracovanými prezentačními videi. Jejich prostřednictvím se nám podařilo upoutat pozornost diváků napříč různými komunikačními kanály a cílovými emocemi. Pomohly nám maximalizovat konverze a zvýšit úroveň povědomí o značce.

“Video propagační materiály považuji za nejúspěšnější formu reklamy. Lidé nás začali oslovovat sami, aniž bychom je aktivně oslovovali.” Marcus Darsen, generální ředitel

Dlouhodobá spolupráce se značkou Marcus Darsen nám přinesla mnoho nových zkušeností a jsme rádi, že jsme její součástí. Jsme si jisti, že tato slovenská značka má před sebou ještě velmi zajímavou cestu s potenciálem výrazného úspěchu.

 nextlevel@monkeymedia.sk  

   +421 910 954 999

© MONKEYMEDIA 2022


 nextlevel@monkeymedia.sk      +421 910 954 999 © MONKEYMEDIA 2022