Lunys

Lunyspastelová kampaň

Zajistili jsme kompletní návrh reklamních kampaní, které prezentují základní hodnoty společnosti Lunys a kreativním způsobem motivují ke konverzi.

Marketingová strategie
Reklamní brand video
Reklamní kampaně
Marketing na sociálních sítích
e-book
Soutěže

Reklamní kampaně

Vytvořili jsme sadu kampaní, které oslovují potenciální zákazníky v různých fázích nákupního procesu. Pomáhají budovat povědomí o značce, zaměřují se na lidi, kteří opustili nákupní košík na webu, aniž by provedli platbu, a motivují stávající zákazníky k nákupu dalších potravin.

Barevné schéma kampaně

Při navrhování pastelové kampaně jsme pracovali s hravými barvami. Ty odkazují na pestrost životního stylu a vlastní potraviny. Zároveň přispívají k odlišení značky Lunys od konkurence.

Brand story video

Cílem brand story videa bylo oslovit mladé lidi ve věku 35–40 let, představit jim základní hodnoty společnosti Lunys a motivovat je k objednávání kvalitních potravin.

Do dynamického videa jsme zakomponovali příběh, který obsahuje několik klíčových odkazů. Potenciálním zákazníkům ukazuje, že objednáním produktů ze sortimentu Lunys ušetří čas. Mohou ho využít raději tak, že si půjdou zasportovat nebo stráví několik příjemných chvil s rodinou. Prostřednictvím dětských spotů jsme navázali na zavedený branding společnosti Lunys, jehož součástí jsou obrázky dětí na vozidlech.

Soutěž: Generálka pečení

Na začátku prosince jsme na facebookové stránce Lunys vyhlásili jedinečnou soutěž, kterou jsme nazvali „Generálka pečení“. Cílem bylo vytvořit silnou interakci s publikem a zvýšit tak organický dosah značky na sociálních sítích.

Díky originální soutěži se nám podařilo dosáhnout výrazného nárůstu interakcí. Během jednoho týdne měl příspěvek organický dosah 46 000 lidí a 321 uživatelů přidalo komentář.

Typografie kampaní

Hravé emoce, které z kampaní vyzařovaly, jsme podpořili písmy. Použili jsme zejména písmo Deliberately Regular, které koresponduje s brandovou identitou.

Veggie jídelníček

S příchodem nového roku si mnoho lidí dává předsevzetí ohledně hubnutí a zdravého životního stylu. Proto jsme se rozhodli vytvořit jedinečný e-book – vegetariánský jídelníček s mnoha praktickými tipy. Ten měl velký úspěch.

Instagram Carousels

V carouselech navržených pro sociální síť Instagram jsme použili rámec spojený s tradičními vánočními vzory. Vizuální dojem jsme umocnili zrcadlovým efektem produktů.

Ikonografie kampaní

Kampaně využívaly stávající ikonografii definovanou v rámci brandové identity společnosti Lunys. Tím byla zajištěna rozpoznatelnost a konzistentnost komunikace.

Poukázky pro partnery

Vytvořili jsme jedinečný design poukázek, které společnost Lunys dává svým obchodním partnerům. V jejich designu jsme použili hravé barvy a svěží vizuály potravin.

POJĎME SI PROMLUVIT O VAŠEM PROJEKTU

Svěřte se do rukou profesionálů a posuňte svůj projekt na vyšší úroveň.
Chceme být vaší jedničkou v pokroku.

POJĎME SI PROMLUVIT O VAŠEM PROJEKTU

Svěřte se do rukou profesionálů a posuňte svůj projekt na vyšší úroveň.
Chceme být vaší jedničkou v pokroku.